fbpx
Back To Top

Meet The Donkey Crew.

Digital-Donkey-Belgium-strategie-content-development

Seppe.

Managing Partner, PR-wizard, event-duizendpoot, content-nutcase
seppe@digitaldonkey.be

Wat deed Seppe voor dit donkeyleven?
15 jaar in de media: journalist, presentator, regisseur en programmamaker. Nadien het PR- en communicatiebureau HOLY2 opgericht. Met releases rond vooral food, beverage, horeca én de evenementiële sector dus de deuren platlopen bij voormalige collega’s. Nog tijd over? Eigen events zoals zomer pop-up BAR4 coördineren.

Verborgen talenten?
Dansen en zingen. Misschien was ik beter performer geworden. Daarnaast ben ik best goed in bloemschikken. Als kind maakte ik thuis altijd de kerststukjes om op de feesttafel te zetten.

Wat staat er nog op de bucketlist van Seppe?
De rest van de wereld zien. Van Mexico tot Scandinavië, Nieuw-Zeeland, Cambodja, Japan en terug.

Welke 3 nummers omschrijven Seppe het best?
My Mind is Dangerous (Life of Agony), Life. Love. Regret. (Unbroken) en Smells Like Teen Spirit (Nirvana).

Als je één ding de rest van je leven moet eten is dat?
Paëlla, met voorsprong.

Lievelingseitje?
Spiegelei met ketchup.
Keuze, een leven zonder kofie/thee of zonder alcohol?
Moeilijk: maar dan stap ik liever zonder koffie door het leven.

Digital-Donkey-Belgium-strategie-content-development

Kirsten.

PR-officer, social media fanatic
kirsten@digitaldonkey.be

Wat deed Kirsten voor dit donkeyleven?
Chief happiness officer van mijn eigen leven is mijn core business. In een niet zo ver verleden richtte ik de online community the gentlemom op, schreef ik een gelijknamig boek en maakte ik human interest en woonreportages voor Flair, Goed Gevoel, Steps Magazine. Ik werd ontdekt door Seppe (waarvoor eeuwige dank) en ATV was mijn speeltuin gedurende de eerste jaren van mijn journalistieke carrière.

Verborgen talenten?
Woordspelingen uit mijn mouw schudden, de boomhouding (voor de yoga-leken onder ons: op één been staan), écht luisteren, namen onthouden, homemade ice tea maken, verhaaltjes voorlezen, eetrijpe avocado’s eruit halen in de supermarkt.

Wat staat er nog op de bucketlist?
Een yogareis boeken. Alleen op reis gaan. Vrijwilligerswerk doen. Japan. Ijsland. Nog eens trouwen met dezelfde man. Me inschrijven voor een duikcursus. Zwemmen als een zeemeermin. Een buitendouche in eigen tuin. Verhuizen naar een charmante woning mét een boom in de tuin.

Welke 3 nummers omschrijven Kirsten het best?
Everglow (Coldplay), Ain’t no mountain high enough (Marvin Gaye), Everybody’s free to wear sunscreen (Baz Luhrmann)

Als je één ding de rest van je leven moet eten is dat?
Sushi

Lievelingseitje?
Gepocheerd eitje dat leegloopt op een toast met avocado.

Keuze, een leven zonder kofie/thee of zonder alcohol?
Zonder alcohol. Never a day without positiviTEA..

Digital-Donkey-Belgium-strategie-content-development

Bert.

Graphic designer, Adobe-addict
bert@digitaldonkey.be

Wat deed Bert voor dit donkeyleven?
Ik heb altijd, vooral grafisch dan, wat aangemodderd. Zo noem ik het. 6 jaar stond ik als scan-operator in een drukkerij. En 12 jaar lang verdiende ik mijn strepen in een ontwerpbureau.

Verborgen talenten?
Die zijn verborgen voor een reden natuurlijk. Maar ik kan best wel een tekeningske maken. En radslag, lukt me ook. Verder dans ik al eens graag. funky moves all the way! Enmin vergeten: ik ben een geduchte tegenstander bij Rummikub.

Wat staat er nog op de bucketlist?
Snowboarden in Japan. 2,1 kg afvallen. Eerlijk? Ik heb eigenlijk geen specifieke list.

Welke 3 nummers omschrijven Bert het best?
Fight for your right (Beastie Boys), I can do no wrong (Apollo Brown) en Poesje stoei (Urbanus)

Als je één ding de rest van je leven moet eten is dat?
Er gaat niets boven “ne goeie smos kaas”.

Lievelingseitje? Liefst zacht gekookt. Ideale timing: 4:21 min.

Keuze, een leven zonder kofie/thee of zonder alcohol?
Het is een heartbreaking choice, maar dan drop ik de koffie wel.

Digital-Donkey-Belgium-strategie-content-development

Stijn.

Managing Partner, sales, print-maniac en webdeveloper
stijn@digitaldonkey.be

Wat deed Stijn voor dit donkeyleven?
Diamond Grader in de diamant sector, stukje marketing bij Ducati, op ideeën broeden, bedrijfjes starten en verkopen, websites ontwikkelen, grafisch vanalles ontwikkelen en drukwerk verhandelen. Kortom; geboren als een grote ‘E’ntrepreneur.

Verborgen talenten?
De beste papa ter wereld. En bouwen en verbouwen liggen me ook wel. Ik steek ontzettend graag de handen uit de mouwen zonder de controle te verliezen over het budget.

Wat staat er nog op de bucketlist?
Reizen. Heel veel reizen. Want mijn vrienden wonen overal ter wereld. Liefst met de oldtimer, maar zeker ook met vrouw en kind.

Welke 3 nummers omschrijven Stijn het best?
Op vinyl dan liefst: Go with the flow (Queens of the stone age), Self Esteem (The Offspring), Sultans of Swing (Dire Straits). En Mia (Gorki) moet er ook zeker bij!

Als je één ding de rest van je leven moet eten is dat?
Tagliatelle Ragu of boterhammen met boter en belegen kaas.

Lievelingseitje?
Wodka met eierdooier.

Keuze, een leven zonder kofie/thee of zonder alcohol?
Dat lievelingseitje verklaart alles: geen leven zonder #wodka #tequila #cubalibre.

Digital-Donkey-Belgium-strategie-content-development

Jonas.

Wat deed Jonas voor dit donkeyleven?
Nederlander zijn. En als er naast deze voltijdse job nog wat tijd over was: analyse tools ontwikkelen, Project Management…Maar uiteindelijk kwam ik al heel snel tot het besef dat alle wegen naar code leiden.

Verborgen talenten?
Handlezen en spiritueel helen. Dat mocht ik ooit ontdekken toen ik een vintage jeans ging kopen. Lang verhaal. Sindsdien ben ik wel een ander iemand.

Wat staat er nog op de bucketlist?
Vliegbrevet halen. The sky is the limit?

Welke 3 nummers omschrijven Jonas het best?
Makkelijk: Rocky I, II en III Themesong. Dat vat het helemaal samen. Tijger hé.

Als je één ding de rest van je leven moet eten is dat?
Dodoburger.

Lievelingseitje?
Zééééér well done. Liefst niet slimy.

Keuze, een leven zonder kofie/thee of zonder alcohol?
Zonder koffie/thee, uiteraard!

Digital-Donkey-Belgium-strategie-content-development

Jo.

Strateeg, planner en marketingholist
Freelance

Wat deed Jo voor dit donkeyleven?
Meer dan 18 jaar in de marketing & communicatiebranche, zowel bij agencies als aan de bedrijfskant. Alle facetten van het vak leren kennen: corporate en marketingcommunicatie, branding, strategie, accountmanagement, voor grote merken, startups en al wat ertussen zit.

Verborgen talenten?
Fotografie, watersporten en de kunst van het leven proberen te begrijpen.

Wat staat er nog op de bucketlist?
Live life. Elke dag net iets beter maken dan de vorige. Een paar bestemmingen in de wereld nog afwerken, oldtimer of (ooit opnieuw) een motor kopen, duiken met haaien of naar het wrak van de SS Thistlegorm in de Rode Zee.

Welke 3 nummers omschrijven Jo het best?
Die zijn er niet. Alles wat al té aardse muziek overstijgt.

Als je één ding de rest van je leven moet eten is dat?
Een lekker stuk vlees, of toch seafood, moeilijk.

Lievelingseitje?
Boerenomelet met spek, kaas, aardappelen, champignons,… .

Keuze, een leven zonder kofie/thee of zonder alcohol?
Een leven zonder het zwarte goud zou moeilijk zijn, maar geef mij dan toch maar dat blonde biertje van hoge gisting.

DIGITAL DONKEY | Mechelsesteenweg 271, 2018 Antwerpen | +32 3 5000 917 | info@digitaldonkey.be | Privacy Beleid